Drama AzzyNemu | adz1024 | Adam | pos scams several thousand dollars out of twitter users by pretending to be a victim of rape and brain cancer

chockypockydx

varishangout.com
Person of Interest
Very sorry that happened to you, or happy. I'm not reading all that.
lol saw ya twitter post, you said i was up at 6am? you really don't know how timezones work do ya. oh well. Anyways you refusing to read what i said just proves my point, you are very sad and lonely and thats comin from me of all people. you start an argument and then when logic is presented you back away because that small lump of flesh in your head that you call a brain doesn't want to work
 

VidKids

varishangout.com
lol saw ya twitter post, you said i was up at 6am?
I find it more disturbing that you're stalking me, a minor, on Twitter. You're just digging a deeper hole for yourself.

And considering you're a brit, and assuming the notifications are at local time: Yes, you were up at 6 am checking your own exposed thread (I'm an hour ahead of you).

Please, for the love of god. Delete your account before you make yourself look more like a retard. Thanks.
 

Attachments

  • Screenshot_20210815-011618_Chrome.jpg
    Screenshot_20210815-011618_Chrome.jpg
    118.1 KB · Views: 63

Halo

varishangout.com
Regular
I find it more disturbing that you're stalking me, a minor, on Twitter. You're just digging a deeper hole for yourself.

And considering you're a brit, and assuming the notifications are at local time: Yes, you were up at 6 am checking your own exposed thread (I'm an hour ahead of you).

Please, for the love of god. Delete your account before you make yourself look more like a retard. Thanks.
sorry bud, no minours allowed, read the TOS. Come back when you're 18

edit: oh yeah and Adam or whatever, no one gives a fuck about you anymore. If you stopped looking at this the thread would die. It's a very simple concept.
 
Last edited:

chockypockydx

varishangout.com
Person of Interest
I find it more disturbing that you're stalking me, a minor, on Twitter. You're just digging a deeper hole for yourself.

And considering you're a brit, and assuming the notifications are at local time: Yes, you were up at 6 am checking your own exposed thread (I'm an hour ahead of you).

Please, for the love of god. Delete your account before you make yourself look more like a retard. Thanks.
Didnt know you were a minor also at 6am bst it was 11pm eastern so not sure why you thought i was up then lol, also do not pull the minor card its pathetic as fuck. Also yeah halo i know noone cares, seeing as i did basic opsec and know how to protect my identity and use someone elses :P
 

Hibiki

varishangout.com
Regular
Didnt know you were a minor also at 6am bst it was 11pm eastern so not sure why you thought i was up then lol, also do not pull the minor card its pathetic as fuck. Also yeah halo i know noone cares, seeing as i did basic opsec and know how to protect my identity and use someone elses :P
You didn't even know the word opsec existed until I made this thread :nep:
 

Narbray

varishangout.com
Regular
sorry bud, no minours allowed, read the TOS. Come back when you're 18

edit: oh yeah and Adam or whatever, no one gives a fuck about you anymore. If you stopped looking at this the thread would die. It's a very simple concept.
... lol :cirno-laugh:


´´one hits and the other cannot stay hit``
in the end they both reveal their secrets
...one is exposed as retarded and the other as a minor. lol
 

chockypockydx

varishangout.com
Person of Interest
You didn't even know the word opsec existed until I made this thread :nep:
Clearly, just goes to show doesn't it. You apparantly doxxed me, got everything wrong and then say "noone cares anymore" just to cover up the fact you are wrong lol. Either way you can have fun believing whatever gets that tiny pedo dick hard buddy
 

immahnoob

varishangout.com
Regular
Patron of the Forums
Clearly, just goes to show doesn't it. You apparantly doxxed me, got everything wrong and then say "noone cares anymore" just to cover up the fact you are wrong lol. Either way you can have fun believing whatever gets that tiny pedo dick hard buddy
Seethe but don't waste anymore oxygen, please.
 

RikkaNoodles

varishangout.com
Patron of the Forums
why would i seethe? i made thousands of dollars doing nothing
I also make thousands of dollars, its called a "job". You're acting like this is some amazing accomplishment, when its literally nothing and is done by everyone in the first world lmfao.
And considering you constantly check this thread and reply near instantly even though its been dead up until a few days ago, its safe to conclude you're mad about the thread.
 

Crowblack187

varishangout.com
Regular
I get annoying scam callers all the time at home but this is something i find really low scam callers you can block but this kind of thing is really using sympathy for clout and cash and its beyond disgusting.
 

chockypockydx

varishangout.com
Person of Interest
You dragging this thread and answering with shit like this is exactly how you're seething.
i aint dragging on the thread at all, some dumbass kid made a baseless accusation so i came bk to just clarify its a load of bullshit, yes im a scammer but bruh, to call me a pedophile, even someone as heartless as me finds that sickening. I only pop back in when someone starts shit. It is mainly just funny how its been months and there are still ppl on twitter posting abt me and ppl making forum replies abt me.
 

cunny poster

varishangout.com
Regular
Sorry for the doublepost I come to deliver a message.
"Tell him that a mongolian basket weaving discord of mostly spics is laughing at his retarded ass."
Dictated but not read.
( @chockypockydx )
 

UnitedAmerican1945

varishangout.com
i aint dragging on the thread at all, some dumbass kid made a baseless accusation so i came bk to just clarify its a load of bullshit, yes im a scammer but bruh, to call me a pedophile, even someone as heartless as me finds that sickening. I only pop back in when someone starts shit. It is mainly just funny how its been months and there are still ppl on twitter posting abt me and ppl making forum replies abt me.
imagine continuing to lie to me on steam after I confronted you with this.
 
Top